Baru 2 minggu bersekolah...

Hari ni dah masuk 2 minggu saya bersekolah. Progressnya, saya dah boleh membaca perkataan Bahasa Inggeris! Hee...membaca ke menghafal...kagum jugak abah ngan ummi...

video

video

Teruskan membaca >>
Read Comments

Sekolah Tadika Mutiara Genius

Tahun ni saya dah berumur 5 tahun. Tu kalau ikut tahun la. Kalau ikut bulan, saya baru je genap 4 tahun pada 28 Disember 2014 aritu. Tahun ni dah mula bersekolah. Kalau kak Husna ngan abg Iffah sekolah kat pra sekolah masa diaorang 5 tahun, saya lain sikit. Saya tak masuk pra sekolah. Saya sekolah tadika. Kenapa ya? Tah la, saya pun tak pasti. Heee....

Saya dalam uniform sekolah

Ni hari pertama nak pergi sekolah. Abg Asyraf pun hari pertama Tahun 1 tu. Kak Husna dah Darjah 3.

Teruskan membaca >>
Read Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...