Apa yang sama?

Hari ni saya dah 4 bulan, 2 minggu dan 5 hari. Berat saya pun dah 5.1 kg. Dulu masa lahir berat saya 2.47 kg je. Sekarang ni saya dah pandai meniarap cuma kalau tertiarap lama sket je saya mula la menangis. :) Bukan pe, sakit jugak lengan ngan siku saya masa meniarap tu. 


Saya nak tunjuk gambar ni.




Gambar ni masa kakak Husna pas balik dari sekolah. Biasanya petang2 dia tido la sebab penat kat sekolah. Abah cakap kakak tu ligat sangat kat sekolah, tu yg penat je bila balik rumah. Saya pun layan tido dalam gambar tu. Biasa saya tido dalam buaian tapi petang tu dah ngantuk sangat saya pun layan je tido.


Soalan saya nak tanya ni..apa yang sama antara saya ngan kak Husna? haa..dapat tak? muka sama ke? hmm..betul jugak tapi bukan tu jawapannya. Apa yang sama..kami dua2 hisap jari. Ibu jari tangan kiri pulak tu..hehe..kalau nak tau, abg ngah saya. Asyraf Wajdi pun hisap jari jugak tapi dia hisap ibu jari tangan kanan. Nampaknya kami adik beradik ni memang penghispa jari la.. :)

1 comments:

armouris said...

info tentang hisap jari di SIHAT SELALU - Hisap Jari Boleh Akibatkan Jongang

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...